חייגו עכשיו:

מה המחיר של אותיות פרחים לחתונה

מתחתנים בקרוב? מארגנים לבתכם בת מצווה? הלידה מתקרבת בקרוב ויש צורך לארגן ברית? כל אלו, הם ללא ספק סיבה למסיבה! וכשמדברים על סיבה למסיבה, יחד עם כל ההתרגשות והשמחה, יש לא מעט דברים לארגן. החל ממציאת אולם אירועים, הכנת רשימת מוזמנים, בחירת דיג'יי וצלם ועד לעיצוב המקום- כל אלו הם פרטים חשובים ביותר שצריך לדאוג להם במהלך ארגון אירוע. יאיר מצרפי, הוא דיג'יי ואיש הגברה שידאג למוזיקה המדייקת עבורכם באירוע וגם דואג לאותיות פרחים. אז מה המחיר של פרחים לחתונה? אצל יאיר מצרפי, תקבלו את האותיות פרחים במבצע יחד עם שירות הדיג'יי.

מה המחיר של אותיות פרחים לחתונה ואירועים אחרים

רבים שואלים מה המחיר של אותיות פרחים לחתונה ואירועים שונים. ובכן, כמובן שכל אלה תלויים בגודל האותיות, איכות הפרחים וממי תחליטו לקנות אותם. אותיות פרחים משמשות כקישוט לאולם האירועים. האותיות יכולות להיות בעברית ובאנגלית, כשראשי התיבות של בעלי האירוע, שמם המלא או פשוט משפט יפה. האותיות לרוב היו ממולאות בוורדים או פרחים דומים בצבעי לבן, ורוד ואדום לרוב. האותיות הוא ניידות, כלומר ניתן לשים את האותיות בתחילת האירוע בכניסה לאולם, בהמשך באזור החופה או הטקס ומשם להעביר את האותיות לרחבת הריקודים, כמובן על פי שיקולכם. האותיות מוסיפות המון יופי וחן, יוקרה וייחודיות למקום האירוע.

ומי הוא הדיג'יי

כששואלים מה המחיר של אותיות פרחים לחתונה, אצל יאיר מצרפי, תוכלו לקבל במחיר אחד את שירותיו כדיג'יי ואת אותיות הפרחים. למצרפי ניסיון של שנים רבות בתחום הדיג'יי. מצרפי הוא מוזיקאי בנשמה, שיודע בדיוק איזו מוזיקה לשים לאיזה קהל בכל שלב באירוע. בנוסף, יש לו ציוד הגברה משלו, עם צוות הגברה מקצועי, שעבודתם יחד תגרום לאיכות המוזיקה להיות מצוינת. כמו כן, תוכלו להסתכל באתר על המוני ההמלצות שהוא מקבל, ואין ספק שכל אלו הן ביקורות משבחות. זאת, בזכות המקצועיות שלו בתחום המוזיקה, ניסיון רב שנים, השירות הבלתי מתפשר שהוא מעניק והמחירים המעולים שהופכים אותו לדיג'יי בעל מוניטין גבוה.

לאירוע שלא תשכחו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם !

בואו נקבע לחגוג יחד!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם